Thursday, September 18, 2008

Majlis Berbuka Puasa[reunion mmas01]



assalamualaikum kawan- kawan.....tiba2 aku rasa nak share plak pic ngn public ni..maklumla lama tak ketemu...hehehe...

erm ni pic waktu berbuka puasa kat umah sewa aku.....agak menakjubkan..sebab ramai juga yg hadir..hmpir 20 orang...sesak terus umah aku mcm funfair..nasib jiran2 spoting jer....yang syoknya..aku suka tengok depa terkejut..sebab pa..hahaha...erm depa hairan..mai umah aku..da 2 biji pinggan,2 cawan...boley katakan suma 2....maklumlah...kami dudok ber2 jer dlm umah tuh....kira waktu buka tuh..suma pakat share la..bru romantik tol dak...ekekekeke

sebagai permulaan majlis berbuka ni..kami buka posa kt umah sewa dulu dengan juadah kueh mueh yg di bawa khas oleh kawan2 yg hadir..bley katakan suma yg hadir tu bawa bekalan..tp suma makanan ringan....tu pon kenyang yg amat2...maklumla la suma kedarah ayaq coz x nampak nasi...sebenarnya,aku ngn shon saja x habaq kt depa yg kami ber2 booking makanan ikan bakar,ayam golek & etc.....kira lepas solat magrib baru nak bawa depa p kt kedai yg telah dibook tadi.....

apa pon aku ucapkan trima kasih bebanyak kepada suma yg hadir.....walaupon byk kekurangan..tp aku hargai pengorbanan masa hg pa utk menyerikan majlis berbuka..insyallah..kita jumpa lagi reunion raya ke -4.......

2 comments:

Penyair Jalanan said...

kamera aku jgk yg cerah...tp syg..aku yg x dk..huhuuh

Anonymous said...

awat gambo ceroi?? hehehe... kene blajo skill amik gmbo nih ... huhuhu